FiQ, una nova matèria experiemental per als alumnes de segon d’ESO

Els alumnes de 2n ESO s’inicien per primera vegada en l’ assignatura de Física i Química. En paral·lel als continguts teòrics, que s’aprenen a classe, es treballen els experimentals, que es duen a terme al laboratori.
En aquest experiment que veiem a les imatges, els alumnes manipulen material bàsic de laboratori per estudiar l’evolució de la temperatura mentre s’escalfa un líquid, observar el líquid i comprovar que mentre el líquid està en ebullició la temperatura no augmenta. Seguidament, els alumnes realitzen un tractament matemàtic dels resultats i els presenten en forma de gràfic per extreure’n conclusions.

fiq-4