Fem nostra la Setmana de la Ciència

Aquesta setmana, per aprofitar que se celebra la Setmana de la Ciència i que la temàtica d’aquest any és sobre la sostenibilitat, amb els alumnes de 2n d’ESO hem tingut una hora de lectura ben diferent.
Dilluns els vam posar exemples de monòlegs científics i els vam explicar en què consistia l’activitat. Dimarts, dimecres i dijous els alumnes van escriure i van preparar històries, acudits divertits… qualsevol tema relacionat amb la Ciència i la sostenibilitat. Avui divendres han exposat els seus escrits oralment a la resta de companys de la classe (al pati o a l’aula). Ens han sorprès amb textos ben originals.
Moltes gràcies per participar-hi.