Com em puc fer soci o sòcia de l’AMPA?

L’objectiu de l’AMPA és col·laborar amb el centre per aconseguir un institut amb personalitat pròpia, ben dotat de material i amb una coordinació màxima entre l’Institut i la família. Ésser soci de l’AMPA és una bona manera de participar activament en la formació dels nostres fills.

A tots els alumnes socis se’ls regalarà l’agenda escolar a més de gaudir de totes les aportacions que l’AMPA fa a l’Institut. També es dona una subvenció de 10 € en concepte de llicència digital per família en els cursos en que s’utilitzen els ordinadors.  L’AMPA també col·labora en la festa de comiat de 4t ESO i a la de 2n de Bat.

Per inscriure’s a l’AMPA, ompliu el següent Formulari. Cal adjuntar-hi el resguard de pagament de la quota de l’AMPA.

Per més informació, envieu un correu ampainstitutfontsdelglorieta@gmail.com