Èxit de l’esmorzar solidari en benefici de La Marató

Els alumnes d’Emprenedoria de segon d’ESO de l’Institut Fonts del Glorieta han organitzat un esmorzar solidari per tota la comunitat educativa.
A més, l’Escola de Música d’Alcover ha posat música a l’esmorzar i els alumnes de tercer d’ESO hi han col·laborat fent un mosaic.
Tots els beneficis… Llegeix més»

Renovació del Consell Escolar

Recentment es van fer les eleccions al Consell Escolar i ja en tenim els resultats.
Pel que fa al sector alumnat, la Llum Bonet Magre serà la nova membre del Consell i la Mariona Figueras Senan en serà la suplent. En el sector pares i… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

El nostre Institut ha convocat eleccions al Consell Escolar per renovar la meitat dels membres del sector de pares i mares d’alumnes, d’alumnes i de professors / es.
Els pares/mares i els alumnes que vulgueu presentar candidatura per a formar part del Consell Escolar, cal que… Llegeix més»

Torna la consulta oberta presencial

Ja hem començat la Consulta Oberta per a tots els alumnes del centre.
Pots fer consulta:
* de manera presencial, a la consulta oberta del nostre institut, a càrrec de Jaume Andreu, infermer del CAP. Tots els dimecres, de 12:30h a13:30h.
* de manera on-line a l’infermer… Llegeix més»

D’ERASMUS a Bulgària

Una representació d’alumnes i professors del nostre centre van viatjar a Bulgària, fa una setmana per formar part de l’intercanvi del programa Erasmus+ en el que està participant el nostre centre. El Pau Banús, el Gregori Pimentel, el Sergi Dalmau i l’Evelio Ruiz van ser… Llegeix més»

Graduació de la promoció 2019-2021 de batxillerat

El passat divendres dia 18 de juny, es va celebrar la graduació dels alumnes de la promoció 2019-2021 de batxillerat del nostre centre. L’acte es va dur a terme al restaurant La Montoliva amb la companyia de familiars, professors i representants de l’Ajuntament d’Alcover.
La jornada… Llegeix més»