Graduació de la promoció 2019-2021 de batxillerat

El passat divendres dia 18 de juny, es va celebrar la graduació dels alumnes de la promoció 2019-2021 de batxillerat del nostre centre. L’acte es va dur a terme al restaurant La Montoliva amb la companyia de familiars, professors i representants de l’Ajuntament d’Alcover.

La jornada va començar amb l’entrada dels alumnes que, un a un, van anar pujant a l’escenari enmig dels aplaudiments de tots els assistent. El nostre director, Pere Aguadé va fer una salutació i va dir unes emotives paraules, recordant les vivències que aquests alumnes han tingut en el seu pas per l’institut i desitjant-los moltes sort en el seu futur.

Seguidament, va ser el torn dels parlaments de l’alcalde d’Alcover, Robert Figueras, i de la representant de mares i pares, Mercè Borràs, que també van dirigir unes boniques paraules als alumnes i van agrair la feina al professorat.

Per donar un toc artístic a l’acte, l’ex-alumna Laia Martí i l’alumne de segon de batxillerat, Josep Ramon, van oferir un tast musical amb les cançons “Una altra manera de viure” i “L’Empordà”.

Tot seguit, el tutor de segon de batxillerat, David Serra, va fer el seu discurs tot recordant que aquest curs es compleixen deu anys de batxillerat a Alcover.

A continuació, la delegada Estel Azabal i els subdelegats Anamaria Popa i Aniol Fragoso van fer els seus discursos, rememorant moments d’aquests dos últims anys tan especials que els ha tocat viure.

L’acte, va comptar, un any més, amb el lliurament dels premis extraordinaris de Batxillerat que ofereix l’Ajuntament d’Alcover, que van ser per Adrià Llombart Capsie i per Marc Garreta Basora. A més, els alumnes Estel Azabal Roig i Aniol Fragoso Sánchez, van recollir el diploma de matrícula d’honor en Batxillerat, que el permetrà la gratuïtat del primer curs d’universitat.

El lliurament d’orles als graduats i els obsequis d’agraïment al professorat van cloure un emotiu acte que va tocar la fibra a tots els assistents. Tal com els mateixos alumnes van expressar “Adéu no sempre significa el final, de vegades significa un nou inici”. Molta sort, graduats!