Acte de jubilació del professor Josep Ma Casas

Coincidint amb la fi del curs, el claustre de professors de l’Institut Fonts del Glorieta, juntament amb ex-companys i amics, vam celebrar l’acte de jubilació del professor d’Educació Física, Josep Ma Casas.

En Josep Ma, que ha dedicat la seva vida a l’ensenyament, primer a l’escola Enxaneta de Valls i després a l’Escola Mare de Déu del Remei d’Alcover, va començar a treballar a l’Institut Fonts del Glorieta l’any 1999 i ho va fer fins a l’any 2020.

Com sempre, el director del centre, Pere Aguadé, va trobar les paraules per definir a qui ha estat un bon company que ha deixat empremta a l’Institut. Bon conversador, amant de la muntanya i del país, vallenc de soca-rel, van ser algunes de les qualitats personals del Josep Ma que el director va destacar, alhora que li va agrair la dedicació amb què ha dut a terme la tasca d’ensenyar, organitzar activitats esportives, implicar-se en el centre i, en definitiva, educar.

Tant el discurs del director com el del company Jordi Mariné van recollir vivències i anècdotes transcorregudes al llarg dels més de vint anys que en Josep Maria Casas ha treballat al nostre centre. La seva participació en activitats com la Ruta de Santiago, esquiades, la ruta del Cister i d’altres moments viscuts amb els alumnes van ser recordats amb emoció.

El mestre homenatjat també va dedicar unes paraules a tot el professorat que l’ha acompanyat en aquests trenta-sis anys dedicats, tal com ell va recalcar, a “ensenyar la cultura de l’esforç”.

Comença ara un merescut període de gaudi, que desitgem que sigui ple de felicitat i que estem segurs que sabrà gaudir al costat de la seva família i amics.