PROJECTE INS NEWS, DIARI DIGITAL DE L’ALUMNAT DE 3R D’ESO

Els i les alumnes de 3r d’ESO, del grup 3.1, han iniciat un projecte a l’assignatura de llengua i literatura castellana. Aquest consisteix en la creació d’un diari digital que l’alumnat ha batejat com a Ins News.

Els nois i noies han treballat de forma cooperativa per a la creació d’aquesta edició digital periodística. L’alumnat s’ha coordinat per a aconseguir treballar, segons les seves aptituds i interessos, de cara a realitzar aquest projecte que pretén fomentar un aprenentatge basat en la col·laboració.

Els rols i les funcions, dins d’aquest diari digital, han estat assignades pels mateixos alumnes. Podem trobar-hi redactors/es i periodistes que desenvolupen els següents continguts: cultura i videojocs, xarxes socials, esports, fake news, moda, entrevistes i entreteniment.

Si voleu donar-li un cop d’ull, el nostre equip de periodistes actualitza els continguts de forma quincenal. No us perdeu cap edició per estar sempre al dia!

Feu “click” a Ins News per visitar el nostre diari digital!

Alumnes de 3r treballant a l’Ins News