Projecte Speaking Club

Benvolgudes famílies,
Us informem que aquest curs l’institut de Collbató segueix apostant pel projecte Speaking Club, que com ja sabeu va començar l’any passat. Des d’Ins Collbató seguim apostant per fomentar la comunicació oral en llengua anglesa facilitant als nostres alumnes un espai on poder posar en pràctica els coneixements adquirits a l’aula i on desenvolupar les habilitats comunicatives en llengua estrangera mitjançant activitats dinàmiques i divertides. Els vostres fills i filles faran sessions de conversa en anglès en  grups molt reduïts de 4 o 5 alumnes durant les mateixes classes d’anglès. Enguany, el projecte és liderat per la Natàlia Dorado, professora amb llarga trajectòria al centre, l’Alba Gonzalez, professora d’anglès de nova incorporació al centre, i la Ilaria, una auxiliar de conversa que prové de Milan amb estudis a l’estranger.

Volem aclarir que es tracta d’un projecte que no té cap cost per a les famílies i que ha sortit del pressupost del centre i de l’assignació de més personal als centres, en motiu de la reducció d’hores lectives pactades pels sindicats i el Departament d’Educació el setembre de 2022.

Volem demanar el màxim d’interès a tot l’alumnat, i així els ho hem explicat; per poder aprofitar al màxim aquestes sessions. No tolerarem un mal comportament en cap classe. Un mal comportament suposarà perdre l’accés en aquestes classes de forma permanent.

Thank you very much for your support and trust. Together we will do a good job.
Have a great weekend!!