Tasques i compromisos

• 1Dotacions al centre

• Premis St. Jordi

• Premis de superació

• Ajuts a les famílies (conveni amb l’Ajuntament)

• Projecte de reutilització de llibres amb l’empresa Iddink

• Festa de final de curs i comiat de 4t

• Gestió de les agendes escolars010

• Representació en el Consell Escolar del Centre i Municipal

Us volem recordar, que l’AMPA està oberta a la participació de tots els pares i mares.  És l’associació que millor representa els interessos de les famílies, en relació amb l’educació dels nois/es i el canal de comunicació amb l’equip que gestiona el centre.

El paper de l’AMPA i la participació de les famílies (amb el màxim de pares i mares a la junta i amb un representant en el Consell Escolar) també és important pel bon funcionament i gestió del centre.

Encara que els nostres fills i filles es fan grans (ja van al institut!), podem formar part i participar de la seva educació i tot el que els envolta!!!.

Si volem aportar noves idees/projectes de millora i mantenir activa l’AMPA, necessitem la vostra ajuda!