AFA

Per què TOTS els alumnes s’haurien de fer socis de l’AFA encara que no utilitzin la compra de llibres a través de IDDINK?

1) L’AFA compra els premis de la Jornada de Sant Jordi que realitzen tots els cursos. El teu fill/a pot ser guanyador/a i li volem donar el premi!!

2) Pels alumnes de 4rt curs, ajudem en l’organització de la festa de final d’etapa regalant la “Orla de final de curs”. El teu fill/a  voldrà la seva foto amb tots els seus companys/es!!! A més repartim els premis de SUPERACIÓ de tots els cursos. El teu fill/a pot ser el guanyador/a!!!3) Si el Chromebook del teu fill/a es va comprar a través de l’AMPA (pels alumnes que faran 2on i

3 ) i s’espatlla, pels socis de l’AFA donem un de substitució mentre es repara i el teu fill/a no perdrà cap classe. Si no ets soci de l’AFA un mes abans de necessitar aquest servei, no tindrà cap de substitució. Al pagar la quota de l’AFA ara, ja estarà cobert  per tot el curs.

4) Estem fent inversions en tecnologia a les aules de  tots els cursos comprant pantalles digitals interactives per les diferents aules i així millorar les eines d’aprenentatge pels nostres fills i filles. Els vostres fills/es les estan utilitzant cada dia.

5) Financem el “Taller de l’Oli” que ofereix l’Institut per tal que tots els alumnes coneguin aquest procés natural, estretament lligat al nostre poble. El teu fill/a també voldrà portar una mostra de l’oli que han fet al taller.

6) L’AFA gestiona el contracte amb la empresa que gestiona el bar a l’Institut “La Cantina” per tots els alumnes i professors a les hores d’esmorzar i dinar.

Tot això i molt més per NOMÉS  15 euros per curs i  alumne!!!

Necessitem la teva aportació perquè el teu fill/a gaudeixi al màxim de la seva etapa a l’Institut.

Volem continuar amb aquests projectes i tenim pensats molts de nous….però us necessitem a tots per millorar l’Institut en tot allò que les famílies i la direcció ens demaneu.

Com s’ha de fer el pagament de la Quota AFA?

Pels que utilitzeu el servei IDDINK:

Des de l’AFA gestionem amb l’empresa IDDINK la compra de llibres reutilitzats (Ecobooks) i llibres digitals pels alumnes de tots els cursos. Ofereix grans descomptes i grans estalvis ja que molts dels llibres els retornareu al acabar el curs.

Únicament en el cas que utilitzeu aquest servei d’ IDDINK, no caldrà que feu la transferència directament a l’AFA perquè ja estarà inclosa al fer la comanda. De totes maneres si la feu i després utilitzeu el servei d’IDDINK se us retornarà l’import perquè no estigui duplicat.

En breu la empresa IDDINK es posarà en contacte amb vosaltres amb la llista de llibres que necessiten els vostres fills/es pel curs que ve.

Pels alumnes que no utilitzin el servei d’ IDDINK:

Per ser socis de l’AFA,  heu de fer una TRANSFERÈNCIA al número de compte:

ES42  0081  0038  3900  0126  7728

Beneficiari: AFA Institut INS Collbató

Import: 15 euros (per alumne)

Observacions: Posar el nom i curs de l’alumne

QUE FER EN CAS DE QUOTA DUPLICADA?

En cas que hàgiu fet una transferència al compte de l’AFA i després vulgueu fer la compra de llibres per IDDINK veureu que per defecte us cobraran per IDDINK la quota de l’AFA. En aquest cas haureu pagat DOBLEMENT la QUOTA de l’AFA.

No us preocupeu!!! Només ens teniu que enviar un correu electrònic a l’AFA amb els 2 comprovants (IDDINK i transferència) i detalleu el número de compte a on voleu que abonem els 15 euros duplicats.

COM PODEU CONTACTAR AMB L’AFA?

Podeu enviar totes les vostres consultes i suggereixes al correu electrònic:

afa@inscollbato.cat

El més aviat possible, respondrem el vostre correu.

Per totes aquestes raons, tan directament beneficioses pels nostres nois i noies, us demanem que us feu socis de l’AFA i participeu a millorar cada any el nostre Institut.

Moltes gràcies a tots i totes!!!