Matrícula alumnat 2n/3r/4t ESO

Per la formalització de la matrícula pel curs 2020-2021 dels alumnes de 2n a 4t que ja estan al centre, no serà necessari que feu cap tràmit ni cap gestió.

Excepte les famílies que hagin de modificar: la seva adreça, el número de telèfon o la parada de l’autocar per l’alumnat del Bruc. Preguem ens envieu un correu a secretaria@inscollbato.cat informant-nos del canvi.

La quota de material fungible es passarà durant el primer trimestre del curs 2020-21 mitjançant l’aplicació TokApp després de la reunió de benvinguda del setembre. El pagament de la quota tindrà un descompte de 25€ per l’estalvi generat aquest curs.

El retorn d’ordinadors i materials del centre (llibres de la biblioteca) pot fer-se fins el 17 de juliol de 9 a 13.30h.

El primer dia del nou curs escolar 2020/2021 serà el dilluns 14 de setembre. Ja us informarem puntualment de l’horari a la web del centre.