Composició Junta

Composició Junta (curs 2023-2024):

Aquest curs tenim una junta renovada i amplia. Hem iniciat amb empenta i força. Tenim ganes de treballar i vetllar, per tots aquells aspectes que facilitin una comunitat educativa entorn als nostres fills i filles, amb una comunicació propera, enriquidora tant a famílies com al centre, i ajudar en el que es pugui, a tenir un centre equipat i amb recursos. Així com cuidar la comunicació amb la resta d’escoles, ampas, administracions i entitats properes.

Tot i que els càrrecs oficials i registrats en aquest any, són 9, us volem animar a participar de les juntes, que, en aquesta mateixa pàgina, us anem informant dels temes a tractar. I si teniu més temes i/o inquietuds, us animem també a fer-nos-les arribar.

Junta de l’AFA 2023-2024

Presidenta: Sonia Aliseda
Secretària: Begonya
Tresorera: Àngel Pallarés
Representant consell escolar des de l’AFA: Sonia Aliseda
Representant consell escolar municipal: Sonia Aliseda
Enllaç amb la aFFaC: Vicenç Sorribes
Encarregat de comunicació: Vicenç Sorribes
Encarregat Iddink: Jaume Arqué
Encarregada guixetes:
Vocals: Georgina Méndez

La nostre adreça de correu és: afa@inscollbato.cat

Qualsevol consulta, queixa, suggeriment, idea, etc., ens la podeu fer arribar a través d’aquest correu.

L’AFA es finança bàsicament amb les quotes dels socis. És una associació sense ànim de lucre.

La quota de l’AFA per aquest curs és de 15€/alumne. El pagament es pot fer mitjançant la comanda a IDDINK o fent un ingrés a la cta. bancària de l’AFA (Banc de Sabadell), indicant el nom de l’alumne, nivell/grup:

nº cta.: 0081.0038.39.0001267728

IBAN / BIC: ES42 0081 0038 3900 0126 7728