Superherois i superheroïnes

L’alumnat de 1r va realitzar el projecte dels “Superherois i superheroïnes” just abans de les vacances de la primavera. Van estar creant uns superherois i/o superheroïnes que ajudessin a solucionar alguna problemàtica propera al seu entorn a través d’un còmic. Alguns van lluitar contra el bullying, d’altres contra l’assetjament o d’altres van afavorir l’accessibilitat als espais públics per la gent amb mobilitat reduïda. Per mostrar els treballs van exposar les seves creacions a la Comic-con de l’Ins Collbató perquè tot l’alumnat de 1r pogués veure els còmics dels seus companys. Després de la coavaluació van triar el grup que havia preparat el millor estand, el que havia creat els millors personatges i el que havia creat el millor còmic. I aquí us exposem els resultats:

Equip 1 (Alex García, Marta Dòria, Ona Monner i Marc Urribarren) – millor estand

Equip 7 (Paula Castellet, Georgina Cruz, Ainara Leal, Sara Primo, Jana Soler) – millors personatges

Equip 10 (Ainara Gonzalez, Martina López, Carlota Ramia, Natala Reche) – millor còmic

Enhorabona! Com també a la resta de grups amb treballs molt originals i creatius!