Sant Jordi ’24

El dimarts 23 d’abril a l’Institut de Collbató vam celebrar la diada de Sant Jordi amb diferents activitats. Durant la segona franja del matí els delegats i delegades van anar a repartir roses a la gent gran de Collbató. Després, a les últimes hores, vam realitzar una gincama amb diferents proves per a tot l’alumnat. La jornada va concloure amb l’entrega dels premis literaris que es van anar realitzant aquest últim mes dins el marc de les diferents matèries de llengües.

Us deixem un tastet d’imatges de la gincama i els guanyadors d’aquesta:
De 1r i 2n d’eso: Grup 14 (Laia Russell, Berta Mestre, Noa Pallès, Neus Aguera, Martina Sánchez, Lídia Penava, Aran Suñé i Noa Aguilera)
De 3r i 4t d’eso: Grup 19 (Mariona Fresquet, Mariona Alvira, Abril Farriols, Max Dalmau, Leo Palau, Roger Piñol i Gael Carrillo)

I a continuació els guanyadors dels premis literaris.

Els alumnes de 1r van rebre el premi en expressió en francès, van crear un llibre digital amb els propis dibuixos, i narrant la història en francès, els membres del grup guanyador han estat: l’Alex Garcia, la Marta Dòria, el Martí Pons, el Miquel Teixidor i el Marc Uribarren.

Els alumnes de 2n van rebre el premi en expressió en anglès, també van crear un llibre digital narrant la història en anglès, les guanyadores han estat:
La Martina Gómez, la Berta Mestre i la Noa Pallès.

Els alumnes de 3r van rebre el premi en expressió en llengua castellana.
Jana Canals i Caralt Quixalós, per la redacció d’una narració i Noa Ruíz i Daniel Ciurana per la seva trajectòria durant el curs.

Els alumnes de 4t van rebre el premi en expressió en llengua catalana.
Premi a la Rocío Sánchez  per haver escrit un poema de mètrica perfecta: 3 estrofes de 4 versos hexasíl·labs, amb rima consonant. Que no és una tasca fàcil!
I també premi ben merescut per a l’Alia Silvestre per haver escrit un poema amb un llenguatge culte i poètic alhora, de contingut complex.
I finalment hem volgut premiar la trajectòria de l’Alma Ruiz que ha intentat millorar a cada redacció i ho ha ben aconseguit.

Felicitats a tot l’alumnat guanyador! I esperem que hagueu gaudit d’una bona jornada.