ChatGPT in the English language classes

Els estudiants de 1r de Batxillerat utilitzen ChatGPT a les classes d’anglès per millorar els seus debats

En un gir innovador a les seves classes d’anglès, els estudiants 1r de Batxillerat de l’Institut Sunsi Móra han experimentat amb la intel·ligència artificial per participar en debats sobre si les xarxes socials són perjudicials per a la societat.

Els estudiants han utilitzat ChatGPT com a soci de debat que assenyala els punts febles dels seus arguments i les argumentacions de pes d’aquells que poden no pensar com ells abans d’encarar un debat. Incorporant la Intel·ligència Artificial han enriquit els seus punts de vista i la seva experiència del debat a l’aula. A més, han fomentat una comprensió més profunda dels problemes complexos de l’era digital defugint de la tendència social de tancar-se en nuclis de gent que pensa igual en temes socials.

Aquest enfocament innovador per incorporar la IA al pla d’estudis no només millora les habilitats de debat dels estudiants, sinó que també els anima a pensar de manera crítica sobre les implicacions socials de la tecnologia.

Finalment, els estudiants aprenen que una persona pot utilitzar la IA com a ajudant, però són ells qui, en última instància, prenen la decisió utilitzant el seu propi criteri. Els models d’IA actuals estan subjectes a biaixos i imprecisions, i són incapaços de captar tota la complexitat d’un estudiant o un context educatiu.

 

Consulteu altres projectes de Ciències Socials en anglès al Sunsi Móra aquí

Els nostres projectes CLIL treballen una varietat de temes i perspectives amb l’esperança de promoure un debat constructiu sobre qüestions d’actualitat.

 

A-level Students use ChatGPT in their English language classes to improve their debating skills

In an innovative twist to their English language classes, A-level students at our high school have embraced the power of artificial intelligence through ChatGPT to engage in spirited debates on whether social media is harmful for society.

The project encourages students to harness AI technology as a partner who points out weaknesses in students’ arguments. Using ChatGPT as their debate sparring partner, students have been exploring the multifaceted aspects of social media, from its role in connecting people worldwide to the potential negative impacts on mental health and privacy concerns. These engaging discussions have not only enriched their classroom experience but also fostered a deeper understanding of complex issues in the digital age by avoiding the social tendency to lock into cores of like-minded people on social issues.

This innovative approach to incorporating AI into the curriculum not only enhances students’ debating skills but also encourages them to think critically about the societal implications of technology. It empowers them to articulate their ideas effectively and explore the nuances of the ongoing debate surrounding social media regulation. As our students continue to interact with ChatGPT and engage in thoughtful discussions, they are poised to become informed and responsible digital citizens in an increasingly interconnected world.

Finally, students learn that a person may use AI as an aide, but it is them who ultimately make the decision using their own judgment. AI models today are subject to biases and inaccuracies, and they are unable to capture the full complexity of a student or an educational context.

 

See other Sunsi Mora Social Studies projects here