Els estudiants de 1r de Batxillerat analitzen edicions impreses del New York Times

En un projecte innovador i estimulant, els nostres estudiants de Batxillerat de l’Institut Sunsi Móra estan preparats per mostrar el seu pensament crític i habilitats de presentació fent presentacions sobre notícies i articles de The New York Times. A cada estudiant se li ha lliurat un número en paper d’aquest prestigiós diari i se’ls ha encarregat de seleccionar un article que desperti el seu interès i relacionat amb els seus interessos. Aquest projecte no només anima els nostres estudiants a involucrar-se amb problemes globals actuals, sinó que també perfecciona les seves habilitats de recerca i comunicació.

Durant les setmanes següents, aquests estudiants ambiciosos aprofundiran en els articles escollits, disseccionant el contingut, analitzant els temes subjacents i identificant les implicacions més àmplies de les notícies. El projecte generarà presentacions expositives i intensos debats mentre els estudiants s’enfronten als problemes polièdrics presentats a The New York Times.

Agraïments a la Biblioteca Nou Barris -i en especial a Jordi Perdigó- per la cessió d’aquestes publicacions.

Veure més projectes CLIL aquí.

——————-

Exciting Project Unveiled: A-Level Students Deliver Presentations on New York Times Articles

In an innovative and stimulating project, our A-level students at Sunsi Móra are set to showcase their critical thinking and presentation skills by delivering presentations on articles from The New York Times. Each student was given a hardcopy issue of this prestigious newspaper, and they were tasked with selecting an article that piqued their interest and related to their coursework. This project not only encourages our students to engage with current global issues but also hones their research and communication abilities.

Over the following weeks, these ambitious students will delve deep into their chosen articles, dissecting the content, analyzing the underlying themes, and identifying the broader implications of the news stories. The project will spark intense debates and discussions both inside and outside the classroom as students grapple with the multifaceted issues presented in The New York Times. The presentations are set to be a culmination of their efforts, and the school is buzzing with anticipation as we look forward to hearing their insights and interpretations of some of the most pressing issues of our time.

See other CLIL Project here.