Science X Girls

Malgrat la pandèmia, continuem amb els nostres projectes Erasmus+. Els alumnes de 3r d’ESO que participen en el projecte “Science X Girls” han fet una trobada internacional per presentar el seu projecte a la resta de membres, centres de secundària i universitats, per tal de compartir idees i maneres de treballar. S’ha parlat sobre el canvi climàtic i els objectius de desenvolupament sostenible de la Unió Europea. Certament, aquestes són experiències molt motivadores tant per l’alumnat com pel professorat.