Mediació

L’alumnat de l’equip de mediació de l’Institut ha participat a la Trobada de Mediació 2018. Han compartit experiències amb alumnat mediador d’altres centres reforçant els valors de les activitats.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut