DITMAE

El passat dissabte 13 de març vam participar al Ditmae (Dissabte Transfronterer de les Matemàtiques a l’Alt Empordà) 2021, aquesta era la 10è edició i es va fer de forma telemàtica. Aquest any hi hem participat amb 18 alumnes (9 parelles) de 1r i 2n de batxillerat del nostre centre.

El Ditmae és una activitat que consta de dues parts: primer es fa una xerrada (a escollir entre vàries) i després hi ha un taller pels alumnes, en el que han de resoldre (per parelles) uns quants reptes relacionats amb la xerrada a la que han assistit.

Aquest any les xerrades eren:

1- Sabem resoldre equacions de tercer grau?

2- De quantes maneres podem pintar un graf?