Sortida a Girona 3r ESO

Alumnat de 3r d’ESO visitant la Politècnica-UdG. Els alumnes han participat molt activament en els següents tallers:

  • Química, el món del paper.
  • Videjocs.
  • Robòtica.
  • Termoelectricitat.
  • Arquitectura tècnica: materials, processos de construcció.
  • Agroalimentària.

Robot

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut