Premsa a les escoles

Els alumnes de 3r d’ESO del centre s’han trobat al Centre Cívic de les Forques per assistir a la xerrada organitzada pel Col·legi de Periodistes de Catalunya, en el marc de la campanya “La premsa a les escoles”.

premsa

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut