Donació de sang

L’alumnat de 3r d’ESO han preparat la campanya de difusió per tal d’aconseguir donacions de sang i han estat presents donant suport durant tota l’estona que s’han fet les extraccions, ajudant al personal sanitari i acollint als donants. Vilafant, Vilasang… solidari !!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut