Postals de Nadal

Els alumnes de primer i tercer d’ESO han realitzat postals de Nadal. Els alumnes de 1r d’ESO han treballat les textures visuals, i els alumnes de 3r d’ESO han treballat els polígons estrellats i les textures visuals.

La postal guanyadora és la de la Paula Espinar de 3r ESO B

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut