General

Participem a la Marató

Un any més, participem a La Marató. Els alumnes de 3r d’ESO C, en el marc del servei comunitari, en col·laboració amb l’AMPA, organitzen una cursa/caminada solidària aquest diumenge. Adjuntem el cartell guanyador del concurs de cartells, fet per la T. J. de 3r d’ESO D, on hi trobareu tota la informació.   

Participem a la Marató Llegeix més »

Premiats al Festival Insticurt!

Els alumnes de 4t d’ESO han participat en la cloenda del projecte Darrere la càmera de cinema dins el programa Recerca, Creació i Servei (RCS). Durant aquest acte s’han visionat els curts finalistes presentats per grups d’alumnes de cinc instituts d’arreu de Catalunya, i els dos curts de l’Institut de Vilafant han aconseguit el reconeixement del jurat. Timeless (atemporals) ha

Premiats al Festival Insticurt! Llegeix més »

Tecnologia aplicada a 4t d’ESO

Alumnat de l’optativa de 4t d’ESO de Tecnologia aplicada realitzant tasques de col.laboració amb el Cicle Formatiu per cuidar el nostre centre. En aquest cas els nostres alumnes estan adaptant uns palets de fusta per després utilitzar-los com a jardineres i estan recondicionant els armaris metàl·lics de l’institut.

Tecnologia aplicada a 4t d’ESO Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut