Nova sessió del Club de lectura
Aquest dimecres hem celebrat el Club de lectura per a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO que han llegit L’Anticlub, d’Àngel Burgas. La propera setmana hi haurà la segona tongada. Gràcies per la participació!
Nova sessió del Club de lectura Llegeix més »





