Premi Gran Dictat
50 alumnes de l’Alt Empordà han participat en el concurs Gran Dictat, en el marc de l’any Fabra, organitzat pel Consell Comarcal. En Pau Iglesias ha guanyat el 2n premi. Felicitats!!
Premi Gran Dictat Llegeix més »
1. La finalitat de l’educació secundària obligatòria és l’assoliment de les competències clau que permeti a tots els alumnes:
a) Assegurar un desenvolupament personal i social sòlid amb relació a l’autonomia personal, la interdependència amb altres persones i la gestió de l’afectivitat.
b) Desenvolupar en el nivell adequat, com a forma de coneixement reflexiu, de formació de pensament i d’expressió d’idees, les habilitats i competències culturals, personals i socials relatives a:
– L’expressió i la comprensió orals, l’expressió escrita i la comprensió lectora, les competències matemàtiques i les competències necessàries per a l’ús de les noves tecnologies i de la comunicació audiovisual.
– La comprensió dels elements bàsics del món en els aspectes científics, socials, culturals, religiosos i artístics, en particular aquells elements que permetin un coneixement i arrelament a Catalunya.
– La sensibilitat artística i la creativitat.
– La coresponsabilitat i el respecte a la igualtat de drets i d’oportunitats de les persones.
– El treball i l’estudi, individual i en equip, amb autonomia i capacitat crítica.
– La resolució de problemes de la vida quotidiana, la convivència i l’exercici responsable de la ciutadania.
– L’hàbit lector com a eina bàsica per accedir i construir coneixement i desplegar el potencial personal.
2. L’educació secundària obligatòria ha de garantir la igualtat real d’oportunitats per desenvolupar les capacitats individuals, socials, intel·lectuals, artístiques, culturals i emocionals de tots els nois i les noies que cursen aquesta etapa. Per aconseguir-ho, cal una educació de qualitat adaptada a les necessitats de l’alumnat que afavoreixi l’èxit escolar i l’equitat en la seva aplicació i distribució en el territori.
50 alumnes de l’Alt Empordà han participat en el concurs Gran Dictat, en el marc de l’any Fabra, organitzat pel Consell Comarcal. En Pau Iglesias ha guanyat el 2n premi. Felicitats!!
Premi Gran Dictat Llegeix més »
Amb alumnat de 1r i 3r d’ESO, matinal a Girona, per participar a la Fira de la Ciència!! https://www.cienciaentretots.cat/ca/
Fira de la Ciència Llegeix més »
Alumnat de 1r i 3r d’ESO preparant les activitats per participar el dissabte 21 d’abril a Girona a Ciència entre tots, la fira de la Ciència de comarques gironines.
Ciència entre tots Llegeix més »
Activitat on els alumnes de 4t d’ESO han fet de monitors a l’alumnat de primària. http://www.cealtemporda.org/rodajoc.html
Rodajoc, el joc sense fronteres Llegeix més »
Uns 630 alumnes de 4t d’ESO, entre ells els de l’Institut de Vilafant acompanyats per una seixantena de professors han celebrat, a Caldes de Malavella, la vuitena trobada anual d’estudiants de llatí. Provinents de 35 instituts de les comarques gironines, els joves van poder participar en diferents tallers, jocs o espectacles sobre el món clàssic
Trobada alumnat de Llatí Llegeix més »
L’ExpoJove és l’escenari per excel·lència de la formació i l’ocupació juvenil de Girona i persegueix un objectiu únic i fonamental: orientar als joves en la presa de decisions de cara a la seva formació i al seu futur laboral. Imatges a https://drive.google.com/drive/folders/1DHCd6N6kLjmy64z08eKg1SiAKOXtyN0F
Visitem l’ExpoJove 2018 Llegeix més »
Els alumnes de 3r d’ESO que participen a l’intercanvi s’han desplaçat avui diumenge a Barcelona a rebre els seus corresponents. Posteriorment han passejat per la ciutat i els han guiat explicant els més monuments més emblemàtics. El primer contacte ha estat molt positiu i, a ben segur, ens espera una setmana molt profitosa.
Intercanvi 3r d’ESO amb alumnat de Dinamarca Llegeix més »
Tota la informació referent a la cancel·lació del vol atesa la vaga de controladors aeris, l’allotjament i previsió de tornada es publica al mur de facebook de l’Institut. Podeu accedir des de la web, costa esquerra. En aquests moments (diumenge a les 16h), es troben visitant Pàdua.
Viatge fi d’estudis 4t d’ESO Llegeix més »