Trivial sobre el Renaixement
Els alumnes de 3r d’ESO han creat un “Trivial sobre el Renaixement”
Trivial sobre el Renaixement Llegeix més »
1. La finalitat de l’educació secundària obligatòria és l’assoliment de les competències clau que permeti a tots els alumnes:
a) Assegurar un desenvolupament personal i social sòlid amb relació a l’autonomia personal, la interdependència amb altres persones i la gestió de l’afectivitat.
b) Desenvolupar en el nivell adequat, com a forma de coneixement reflexiu, de formació de pensament i d’expressió d’idees, les habilitats i competències culturals, personals i socials relatives a:
– L’expressió i la comprensió orals, l’expressió escrita i la comprensió lectora, les competències matemàtiques i les competències necessàries per a l’ús de les noves tecnologies i de la comunicació audiovisual.
– La comprensió dels elements bàsics del món en els aspectes científics, socials, culturals, religiosos i artístics, en particular aquells elements que permetin un coneixement i arrelament a Catalunya.
– La sensibilitat artística i la creativitat.
– La coresponsabilitat i el respecte a la igualtat de drets i d’oportunitats de les persones.
– El treball i l’estudi, individual i en equip, amb autonomia i capacitat crítica.
– La resolució de problemes de la vida quotidiana, la convivència i l’exercici responsable de la ciutadania.
– L’hàbit lector com a eina bàsica per accedir i construir coneixement i desplegar el potencial personal.
2. L’educació secundària obligatòria ha de garantir la igualtat real d’oportunitats per desenvolupar les capacitats individuals, socials, intel·lectuals, artístiques, culturals i emocionals de tots els nois i les noies que cursen aquesta etapa. Per aconseguir-ho, cal una educació de qualitat adaptada a les necessitats de l’alumnat que afavoreixi l’èxit escolar i l’equitat en la seva aplicació i distribució en el territori.
Els alumnes de 3r d’ESO han creat un “Trivial sobre el Renaixement”
Trivial sobre el Renaixement Llegeix més »
Ja tenim guanyadors del concurs de vídeos de l’English Time! L’entrega de premis s’ha fet a la seu dels Serveis Educatius de l’Alt Empordà a Figueres, i el grup d’alumnes de 2n ESO C han estat els guanyadors del concurs intercentres d’aquest any. Els instituts participants han estat Ins Monturiol, Ins Cendrassos, La Salle Figueres
Concurs English Time Llegeix més »
Alumnat de 2n d’ESO a Girona, visitem Temps de Flors. Activitat dels Departaments de Català i de Socials.
Sortida a Girona 2n ESO Llegeix més »
Estel Rigall, 3r d’ESO i Estel Ferrer, 4t d’ESO guardonades amb el premi de poesia a la 39a edició d’Òmnium Cultural. Felicitats!!
Premis Òmnium Cultural Llegeix més »
Fotografies de l’entrega de diplomes i premi al millor de cada classe de 1r i 2n d’ESO en el concurs del Cangur, convocat per la Societat Catalana de Matemàtiques.
El vídeo dels alumnes Rosa Colomer, Mateo Cordini, Martina Serra i Berta Ullastre de 2n d’ESO C ha estat seleccionat per representar al nostre institut al concurs de vídeos del projecte intercentres English Time. El tema d’aquest any és: going shopping! Enhorabona per la feina i molta sort a la fase final! Going Shopping !
Activitat de Treball de Síntesi de 2n d’ESO, Garriga d’Empordà, construccions de pedra seca.
Sortida a la Garriga 2n ESO Llegeix més »
Amb els alumnes de 1r d’ESO, i com a activitat de crèdit de síntesi, sortida a la Catalunya Nord, Entorn del Canigó, Sant Miquel de Cuixà i Les Orgues d’Illa.
Sortida al Canigó 1r ESO Llegeix més »
Amb els alumnes de 4t d’ESO seguim la ruta de l’Exili: el MUME de La Jonquera, la Maternitat d’Elna i la platja d’Argelers …
Sortida a Argelers i Elna Llegeix més »
Amb alumnat de 2n d’ESO a la Plaça de la Geometria de Borrassà on, com sempre, l’Arquitecte municipal, Sr. Ferran Aizpun ens ha fet gaudir de les matemàtiques.
Visita a Borrassà 2n ESO Llegeix més »