Sortida a Girona 4t ESO
El dia 12 de desembre els alumnes de 4t d’ESO de Tecnologia van fer els tallers de Construcció, Enginyeria Biomèdica i Robòtica Industrial a la EPS de la UdG.
Sortida a Girona 4t ESO Llegeix més »
1. La finalitat de l’educació secundària obligatòria és l’assoliment de les competències clau que permeti a tots els alumnes:
a) Assegurar un desenvolupament personal i social sòlid amb relació a l’autonomia personal, la interdependència amb altres persones i la gestió de l’afectivitat.
b) Desenvolupar en el nivell adequat, com a forma de coneixement reflexiu, de formació de pensament i d’expressió d’idees, les habilitats i competències culturals, personals i socials relatives a:
– L’expressió i la comprensió orals, l’expressió escrita i la comprensió lectora, les competències matemàtiques i les competències necessàries per a l’ús de les noves tecnologies i de la comunicació audiovisual.
– La comprensió dels elements bàsics del món en els aspectes científics, socials, culturals, religiosos i artístics, en particular aquells elements que permetin un coneixement i arrelament a Catalunya.
– La sensibilitat artística i la creativitat.
– La coresponsabilitat i el respecte a la igualtat de drets i d’oportunitats de les persones.
– El treball i l’estudi, individual i en equip, amb autonomia i capacitat crítica.
– La resolució de problemes de la vida quotidiana, la convivència i l’exercici responsable de la ciutadania.
– L’hàbit lector com a eina bàsica per accedir i construir coneixement i desplegar el potencial personal.
2. L’educació secundària obligatòria ha de garantir la igualtat real d’oportunitats per desenvolupar les capacitats individuals, socials, intel·lectuals, artístiques, culturals i emocionals de tots els nois i les noies que cursen aquesta etapa. Per aconseguir-ho, cal una educació de qualitat adaptada a les necessitats de l’alumnat que afavoreixi l’èxit escolar i l’equitat en la seva aplicació i distribució en el territori.
El dia 12 de desembre els alumnes de 4t d’ESO de Tecnologia van fer els tallers de Construcció, Enginyeria Biomèdica i Robòtica Industrial a la EPS de la UdG.
Sortida a Girona 4t ESO Llegeix més »
XII edició de la Caminada/Passejada/Marxa per la Marató de TV3, enguany dedicada a la recerca per curar les malalties minoritàries.
Caminada per la Marató de TV3 Llegeix més »
El dijous dia 7 es va organitzar el primer Club de lectura del curs destinat als alumnes de 1r i 2n d’ESO. En aquesta ocasió el text era una breu història de terror en anglès que els participants havien llegit prèviament. El Club de lectura va servir per comentar el text i treballar-lo amb activitats
Primer Club de lectura 1r i 2n ESO Llegeix més »
Avec les élèves de 2n ESO nous avons visité le beau village de Collioure un village d’artistes. Ils ont beaucoup aimé la sortie et le dossier.
Sortida a Cotlliure 2n ESO Llegeix més »
Amb els alumnes de 2n d’ESO PIM a l’assignatura de Matemàtiques, hem treballat els ingressos i les despeses utilitzant el full de càlcul. Han realitzat un full de càlcul que calcula de forma automàtica (utilitzant algunes fórmules) els ingressos i les despeses.
Matemàtiques 2n ESO PIM Llegeix més »
Alumnat d’Aula Oberta, pedalant fins a Navata per visitar el taller de gegants i capgrossos “Ventura i Hosta” (i tornada …). Han observat pas a pas com es fa una màscara i han visitat el petit museu de ninots de cartró-pedra. En arribar a l’Institut, han finalitzat l’activitat pintant cada alumne la seva propia màscara.
Sortida a Navata en BTT Llegeix més »
L’alumnat de Cultura Clàssica de 3r d’ESO practicant l’escriptura dels antics grecs d’època micènica (sil·labari Lineal B). Així han quedat els seus noms inscrits en tauletes de fang.
Activitat Cultura Clàssica Llegeix més »
Aquesta setmana estan a l’Institut els alumnes alemanys amb els que estem realitzant l’intercanvi. Dilluns vam estar a Barcelona, dimarts visitant Girona i avui dimecres és el torn del Museu Dalí. Als alumnes de Vilafant els toca fer de guies. Us deixem algunes imatges!
Intercanvi 3r-4t ESO Llegeix més »