Premis 1r d’ESO
Us deixem l’enllaç amb el lliurament de premis als alumnes de 1r d’ESO que han excel·lit durant el curs 21-22.
1. La finalitat de l’educació secundària obligatòria és l’assoliment de les competències clau que permeti a tots els alumnes:
a) Assegurar un desenvolupament personal i social sòlid amb relació a l’autonomia personal, la interdependència amb altres persones i la gestió de l’afectivitat.
b) Desenvolupar en el nivell adequat, com a forma de coneixement reflexiu, de formació de pensament i d’expressió d’idees, les habilitats i competències culturals, personals i socials relatives a:
– L’expressió i la comprensió orals, l’expressió escrita i la comprensió lectora, les competències matemàtiques i les competències necessàries per a l’ús de les noves tecnologies i de la comunicació audiovisual.
– La comprensió dels elements bàsics del món en els aspectes científics, socials, culturals, religiosos i artístics, en particular aquells elements que permetin un coneixement i arrelament a Catalunya.
– La sensibilitat artística i la creativitat.
– La coresponsabilitat i el respecte a la igualtat de drets i d’oportunitats de les persones.
– El treball i l’estudi, individual i en equip, amb autonomia i capacitat crítica.
– La resolució de problemes de la vida quotidiana, la convivència i l’exercici responsable de la ciutadania.
– L’hàbit lector com a eina bàsica per accedir i construir coneixement i desplegar el potencial personal.
2. L’educació secundària obligatòria ha de garantir la igualtat real d’oportunitats per desenvolupar les capacitats individuals, socials, intel·lectuals, artístiques, culturals i emocionals de tots els nois i les noies que cursen aquesta etapa. Per aconseguir-ho, cal una educació de qualitat adaptada a les necessitats de l’alumnat que afavoreixi l’èxit escolar i l’equitat en la seva aplicació i distribució en el territori.
Us deixem l’enllaç amb el lliurament de premis als alumnes de 1r d’ESO que han excel·lit durant el curs 21-22.
Imatges de la graduació de 4t d’ESO. Imatges graduació Imatges del sopar
Graduació 4t d’ESO Llegeix més »
En aquest enllaç teniu les imatges de l’acte de lliurament de premis a l’alumnat de 2n d’ESO. Enhorabona !!
Premis alumnat 2n d’ESO Llegeix més »
Dins dels actes de final de curs hi ha el reconeixement a l’alumnat, en aquesta publicació, de 3r d’ESO Premis a l’excel·lència, millor company/a, esforç i honorífic de les proves Cangur de Matemàtiques.
Premis alumnat 3r d’ESO Llegeix més »
Aquest 23 de maig, l’endemà del dia internacional de la diversitat biològica i tot coincidint amb les classes d’ecologia que estem fent al centre, l’alumnat de 3r d’ESO va realitzar una sortida pel nostrat Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà. Al llarg del recorregut vam poder valorar la importància de la figura de protecció que
12 de maig fem seguiment de les caixes niu que van realitzar els estudiants de 4t D dins del projecte Biodiversitat a Vilafant. En les 6 caixes niu realitzades pels estudiants, i penjades als arbres del Centre Geriàtric les Forques, en totes hi hem trobat un niu; hem tingut una ocupació del 100%, un èxit!
Erasmus + mobility Finland (Mission based learning) Treball a Joensuu: mostrem projectes, compartim experiències i ens esforcem per comunicar-nos. Jornades intenses i molt enriquidores.
Publicada la llista d’admesos al Campus Prebat, 3 alumnes sol·licitants, 3 alumnes admeses !! Seleccionades les alumnes Abril Gala Pérez, Carla Pararols Puig i Helena Puigmal Tubau. Enhorabona
L’alumnat de 1r d’ESO visita el Mas Marcè de Siurana per veure el procés d’elaboració de productes naturals i ecològics, enllaçat amb el Projecte “Menja’t un Vilafant” que hem treballat aquesta setmana.