ESO 3

3r ESO Intercanvi amb els alumnes de Niftarlake College de Maarssen

L’ intercanvi a Vilafant arriba al final… Per acomiadar-nos hem fet un sopar i hem celebrat una festa. Molt contents de com ha anat la setmana, de tot el que hem après junts. Però això no s’acaba aquí, demà encara podrem gaudir d’un dia en família abans d’anar a l’aeroport i en tres setmanes viatjarem nosaltres a Holanda… Moltes gràcies a tots! Stay tuned!

3r ESO Intercanvi amb els alumnes de Niftarlake College de Maarssen Llegeix més »

Participem a la Marató

Un any més, participem a La Marató. Els alumnes de 3r d’ESO C, en el marc del servei comunitari, en col·laboració amb l’AMPA, organitzen una cursa/caminada solidària aquest diumenge. Adjuntem el cartell guanyador del concurs de cartells, fet per la T. J. de 3r d’ESO D, on hi trobareu tota la informació.   

Participem a la Marató Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut