3r ESO: intercanvi a Holanda

DIA 1

Dia14 de maig. Vam viatjar de Girona a Maarssen per continuar amb la segona part del nostre intercanvi de 3ESO amb l’escola holandesa Niftarlake.

Ens van preparar una gran rebuda i l’endemà  hem pogut veure que algunes coses entre el seu institut i el nostre són molt diferents. No només les seves instal·lacions, també com es desplacen (sempre en bicicleta), els seus horaris… I el seu menjar!

FOTOGRAFIES DEL DIA 1

DIA 2

Dimecres ha estat el dia de conèixer Amsterdam, que està només a 40min de tren des de Maarssen. Hem passejat per la ciutat i hem visitat The Amsterdam Dungeon i l’exposició This is Holland. Allà hem pogut gaudir d’una expèriencia de vol en 5D única i emocionant amb una simulació de vol sobre tot el país.

FOTOGRAFIES DEL DIA 2

DIA 3

Dijous Avui hem visitat la ciutat d’ Utrecht. Hem pujat a la Dom Tower, des d’on hem pogut contemplar les vistes des de ben amunt. Amb equips formats per alumnes holandesos i catalana hem participat en una mena de gimcana per conèixer la ciutat una mica millor.

FOTOGRAFIES DIA 3

DIA 4

Avui tocava acomiadar-se a poc a poc entre balls i jocs a les instal·lacions del centre. Ho hem acabat amb una barbacoa amb les famílies al pati de l’institut. Hem tingut molta sort amb el temps. Ho hem pogut fer tot sota un bon sol de primavera.

FOTOGRAFIES DIA 4

DIA 5

Darrer dia a The Nertherlands. Els alumnes han passat el dia amb les famílies, alguns han aprofitat per visitar algun lloc turístic, altres per fer àpats en família…Tots hem fet coses diferents. Ara ja ha arribat l’hora de trobar-nos a l’aeroport per dir adéu i tornar cap a casa. Una gran experiència per a tots. I un munt d’aprenentatges. Gràcies Niftarlake College! Fins l’any vinent!

FOTOGRAFIES DIA 5

Gràcies a la professora Elena de la Vara per la crònica i les fotografies