Sortida Víctor Català 2n BAT

El dimarts 26 de novembre els alumnes de 2n de Batxillerat que fan Literatura Catalana van anar d’excursió juntament amb els alumnes d’Estudis Catalans de la Universitat de Perpinyà, que havien llegit “Solitud”, de Víctor Català. La novel.la és lectura de l’assignatura de Literatura Catalana a 2n BAT i de 2n d’Estudis Catalans de la Universitat de Perpinyà.
Al matí, vam visitar l’espai Víctor Català a l’Alfolí de l’Escala i vam veure el manuscrit de “Solitud”. Al migdia, vam pujar a peu a l’emita de Santa Caterina, que va ser font d’inspiració per a Víctor Català a l’hora d’escriure la novel.la. Vam dinar a l’ermita. A la tarda, a l’Escala, vam seguir els diferents indrets que tenen relació amb l’escriptora, llegint textos de la seva obra literària que hi feien referència.