Viatge 2 BAT

Viatge de fi d’estudis de Batxillerat a Budapest i Viena, hem visitat a Pest la Plaça dels Herois, Castell i Basílica de St. esteve. A Buda el Bastió dels Pescadors, Catedral de Maties, el Parlament i el Balneari Gellert.A Viena, ens ha rebut Wolfang Amadeus Mozart i hem visitat el Palau de Shönbrun i posteriorment l’obra de l’artista Hundertwasser. També hem aprofitat per patinar sobre gel. Amb el pas del temps, un gran record.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut