Sortida a Tarragona

Els alumnes del Batxillerat Humanístic han anat a la Tarraco romana. Pel matí hem fet una ruta arqueològica i per la tarda hem vist la representació de la comèdia “Els germans”, de Terenci.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut