Visita al Saló de l’Ensenyament

El passat dijous 18 de març els alumnes de 4t d’ESO van anar-hi al Saló de l’Ensenyament.

Allà els nostres alumnes van poder informar-se sobre els diferents cicles formatius i els estudis universitaris que s’ajustaven més als seus interessos.

A l’espai Recerca en Acció es podien veure moltes coses interessants com ara: L’Enginycat, l’espai de l’enginyeria, la Fundació CIM, l’EMaS – Centre de Recerca en Enginyeria de Materials i micro/nanoSistemes, el Centre de Regulació Genòmica, Ciencia en Acción, Fusion for energy i d’altres.