Sisè MERCATEC Vallès

Avui ha acabat el sisè MERCATEC Vallès, fet entre ahir i avui a la UPC de Terrassa.

Aquí podem trobar la llista dels treballs presentats pel nostre centre al MERCATEC.

A la següent fotografia es pot veure a l’Alcalde de Terrassa, el director de l’Escola d’Enginyeria de la UPC, el director de la Fundació EPSON, i altres, mirant-se els robots seguidors de línia del nostre centre.

Entre els dies 23 i 24 de març de 2010 s’ha celebrat el VIé Mercatec del Vallès a la UPC de Terrassa. Els nostres alumnes han participat amb 14 treballs des de primer d’ESO fins a 2n de Batxillerat.

Capsa de fusta i escaire. (1r ESO: Ariadna Serrano, Ingrid Santini, Ainoa Montavez, Jordi Vergés, Ana Pedraza, Claudia Rocher, Jordi Vall-Llovera, Adrián Gómez, Marc Martín, Flor de Mª Portilla, Rodrigo González, Juddith Peraire, Ricard Alcaraz, Alba Martín)

Caseta per a Hàmster. (1r ESO: Alba Martín)

Maqueta de la instal·lació elèctrica d’un pis. (2n ESO: Laia Migallon, Marta Vidigal, Laura Martín, Joel Real, Laura Poveda, Mouad Khlie, Claudiu Tatar, Neus Cardós, Miriam Oliva, Quim González)

Reproducció d’una máquina de Leonardo da Vinci. (3r ESO: Iván Pulpón, David Morán)