Teatre al Can Planas

Teatre Sant Jordi 2012

El curs passat va ser el primer que vam muntar una obra de teatre entre alumnat voluntari del nostre institut. Fa unes setmanes vam fer un passi del vídeo de l’obra per a tots els actors i actrius.

Aquí teniu els dos vídeos

Càsting 2013

Els dies 19 i 22 de febrer, alumnat de l’ESO va participar en el càsting que es va realitzar amb la finalitat de participar com a actors i actrius de l’obra de teatre que es durà a terme amb motiu de la diada de Sant Jordi, el proper 23 d’abril.

La propera setmana, els seleccionats començaran a rebre classes d’interpretació a càrrec del professor Jaume Casasola.

GRÀCIES A TOTS ELS CANDIDATS I CANDIDATES!