Sortida al Liceu amb 3r

Els alumnes de 3 r ESO que cursen la matèria de Música i els seus professors, han pogut gaudir d´un matí molt ben aprofitat i una climatologia molt més agradable de la que esperàvem.

Després de fer una interessant ruta històrica per carrers del centre de Barcelona, han assistit a una visita guiada per les principals dependències del Liceu i una projecció titulada “Òpera una emoció”, que han esta un veritable plaer compartir junts. Hem pogut sentir comentaris com ” profe se me han puesto los pelos de punta”, aflorar sensibilitats i saber expressar-les és un objectiu que sempre portem entre mans. Gràcies a tot@s , especialment a Montse Gassa, Juli Jurado i Àngels Ridao per la seva predisposició de gaudir de la sortida i enriquir-la amb els seus encertats comentaris, i a vosaltres alumnes pel vostre civisme i mostra de saber estar. Fins la propera!!