Mou-te i veuràs

Divendres 13 d’abril l’alumnat de 1r d’ESO va participar en l’activitat “Mou-te i veuràs….” organitzada per l’Institut Guttmann i la Fundació FCBarcelona. Dins del programa “Som el que fem, som el que ens proposem”, els nois i noies van gaudir d’una jornada inclusiva d’activitat física cooperativa a les instal·lacions de La Masia del Camp Nou.

L’activitat forma part d’una campanya que té com a objectiu sensibilitzar la societat sobre la realitat de les persones amb discapacitat física i el paper fonamental de les escoles en la normalització d’aquesta realitat i en la creació d’un espai d’acollida i d’igualtat d’oportunitats per a tothom a través de la pràctica d’activitat física.