Iceberg a proa!

El passat dijous 24 de maig, els alumnes de 2n d’ESO van presentar la seva maqueta de la màquina del Titànic a l’exposició “Iceberg a proa!“, organitzada pel CESIRE Aulatec i el Museu Marítim de Barcelona.

La maqueta en funcionament es pot veure a continuació.

A més del nostre treball hi havien feines de l’Escola La Pau de Barcelona (Diferències socials al RMS Titanic), l’ Escola Pia de Vilanova (Presentació d’un telègraf), l’Escola Sant Josep de Navàs (Presentació d’un Bloc), l’Institut Joan d’Austria de Barcelona (El RMS Titanic i la Revolució Industrial), l’Institut Torre del Palau de Terrassa (Escenes de la pel·licula Titanic) i l’Institut Bellulla de Canovelles (La Física i la Química del RMS Titanic).

Després de la presentació dels treballs vam poder veure uns divertits experiments de química i l’exposició del Museu.

Aquesta és la maqueta que han fet els alumnes de 2n d’ESO.

La següent fotografia mostra el model de telègraf sense fils.