Concurs Odisea 2013

Durant aquest mes de Gener del 2013 s’ha obert el termini per inscriure’s al concurs Odissea, que, en aquesta segona edició, té com a tema “L’educació en el món grecoromà”. Amb aquest tema es vol fer una decidida defensa de la nostra educació, tan maltractada en els últims temps i ajudar a formar les persones que com a ciutadans s’hauran d’ocupar en el futur dels assumptes de les nostres “polis”.

Aquest concurs online està dirigit als alumnes que cursen les assignatures de cultura clàssica, llatí o grec i el seu objectiu és augmentar la competència en la gestió de la informació dels alumnes d’humanitats. Es tracta d’un concurs col•laboratiu, en el qual els alumnes participen en grup de tres persones havent de respondre una sèrie de preguntes al llarg de diversos dies.

En aquesta edició s’incorpora la seu de Valladolid i de nou hi participarà Aragó, de manera que hi haurà cinc seccions que participen en el concurs: Galícia, València, Aragó, Valladolid i Catalunya.

La primera fase se celebrarà del 4 al 7 de febrer, el dia 20 serà el desempat local i el 27 de febrer per la tarda la fase estatal.

Del nostre centre es presenten diversos grups d’alumnes de 4t, 1r i 2n de batxillerat.

Les bases del concurs poden consultar-se aquí.