Visita a l’exposició “Les Arts de Piranesi”

El passat dijous 13 de desembre els alumnes de Batxillerat Artístic van fer una visita al CaixaForum per veure les exposicións “Les arts de Piranesi” i “Explosió! El llegat de Jackson Pollock”.

piranesi

Piranesi va ser un personatge polifacètic del segle XVIII, arquitecte, gravador, antiquari, vedutista (elaborava grans panoràmiques de la realitat de la ciutat) i dissenyador.

piranesi

Als alumnes els va interessar molt l’exposició i van gaudir del treball minuciós i extens del gravador.Els va sorprendre el volum de l’obra i la tècnica de gravat a la qual no estan habituats. L’ús de la perspectiva de l’arquitecte i gravador els va entusiasmar. D’altra banda, les obres dels artistes contemporanis que homenatjaven Jackson Pollock els va sobtar pel seu contingut conceptual.