Algunes imatges de Sant Jordi

Avui, dia de la rosa i el llibre, de la poesia i la literatura, del drac i la princesa, de la sang i l’espasa, de la festa i el teatre, de la música i …, doncs avui hem fet algunes activitats fora del que és normal i d’aquestes coses deixem constància, a continuació, amb alguna imatge.

laboda

Els alumnes de primer d’ESO han fet auques, els de segon poemes, els de tercer passatemps i els de quart han fet un concurs de picalletres. Els nois i noies de Batxillerat amb fet un cinefòrum. La part comercial, l’han aportat, muntant el bar i venent roses, els alumnes de quart.

la boda

Pots resoldre aquest jeroglífic?

laboda

Sota la direcció de Sara Veiga s’ha representat dues vegades l’obra de teatre “La boda no roda” d’Asun Martí, amb una gran acceptació de crítica i públic.

la boda

laboda

Cap al final del matí va començar la presentació del lliurament dels premis literaris i altres mencions.

laboda

Unes noies de segon ens van oferir la seva poesia conjunta.

laboda

Fins i tot hem gaudit del “savoir fer” d’un grup musical.

laboda

A continuació els premis.

laboda

Per cert, tot el matí ha estat voltant un drac pel pati…