“Taller de Ciència Sorprenent”

“Taller de Ciència Sorprenent” per a l’alumnat de 2n d’ESO a càrrec del professor Manuel Belmonte.
El dia 15 de novembre, aprofitant la Setmana de la Ciència, els alumnes de 2n d’ESO van poder gaudir d’un divertit i didàctic taller d’experiments físics i químics.

En aquest taller vam descobrir processos físics i reaccions químiques amb elements de la vida quotidiana. Vam aprendre per exemple a fregir un ou sense oli, a l’estil Ferrán Adrià, a punxar globus sense que explotin, com funcionen els instruments musicals, com fer un jardí dins d’uns pot afegint sals de colors, que els metalls tenen memòria , que la NASA va inventar una poliamida que avui dia fem servir moltíssim als bolquers, a la jardineria, a les gelatines…..i moltes coses més.
Ens ha semblat realment molt i molt Sorprenent!