Projecte NeuroArt a 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO participaran en el Projecte NeuroArt, organitzat per la Universitat de Barcelona entre el departament de neurociències i la facultat de belles arts.

El projecte consisteix en fer un treball artístic (vídeo, mural, maqueta,…) en grups d’entre 4 i 6 alumnes a partir d’una xerrada realitzada per una científica. D’entre tots els treballs presentats, l’institut escollirà les quatre millors propostes i les exhibirà en una exposició-concurs que es realitzarà entre els mesos de març i abril a Barcelona, conjuntament amb alumnes de 21 centres de Catalunya.

En el nostre cas, la conferència va anar a càrrec de la Dra. Rocío Martín-Santos, psiaquiatra-investigadora de l’Hospital Clínic de Barcelona i es va realitzar el 23 de novembre. Aquesta va ser molt interessant i participativa per part de tot l’alumnat.

Esperem que amb aquesta participació, els alumnes es motivin i s’estimulin en l’aprenentatge de la ciència, així com potenciïn la seva part artística i creativa.