Xerrada amb Roc Casagran, autor de la novel·la “Ara que estem junts”

Després de venir a visitar-nos durant els últims anys, es pot dir que en Roc Casagran ja forma part de la família educativa del centre. Com cada any, s’ha produït una trobada amb alumnes de 4t d’ESO per parlar del seu llibre Ara que estem junts, ambientada en el camp de refugiats d’Argelers, la lectura del qual es fa al 2n trimestre a la matèria de Llengua i literatura catalana. Així mateix, ens ha explicat la feina d’escriptor. En acabar ha tingut lloc la dedicatòria d’exemplars del llibre a l’alumnat. A més a més, aquests alumnes s’encarregaran de la preparació d’un joc d’escapada o room escape relacionat amb la novel·la.