El TDR de Leyre Marqués premiat als premis d’EAE Business School

L’Escola d’Administració d’Empreses EAE Business School convoca cada any el concurs “Premio de bachillerato EAE: ideas para la nueva economía” obert als alumnes d’últim curs de batxillerat i cicles formatius de grau superior per a premiar els treballs de recerca i investigació de més excel·lència de la branca d’economia.

L’alumna Leyre Marqués, després de superar una fase prèvia on hi havia 19 TDR, va obtenir el 3r premi de l’actual edició. El seu TDR, “El neuromàrqueting”, ha estat basat en donar resposta a la pregunta “Influencien en l’augment de la decisió de comprar dels clients les diferents tècniques aplicades en el neuromàrqueting? I com?”.

Moltes felicitats!