XXVI Setmana Cultural a l’INS Sòl-de-Riu

Benvolgudes famílies,

Com ja és tradicional, coincidint amb les festes dels bous d’Alcanar, enguany a l’Institut organitzem la XXVI Setmana Cultural per a tot l’alumnat de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO).

Aquesta celebració implica els següents canvis horaris —aprovats pel Consell Escolar del centre i autoritzats pels Serveis Territorials d’Ensenyament a les Terres de l’Ebre— per a l’alumnat de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) i ensenyaments postobligatoris (Batxillerat i Cicles Formatius):

• Dilluns 16 de maig de 2022. Festa local.
  • Dimarts 17 de maig de 2022. Festa de lliure disposició.
  • Dimecres 18 de maig de 2022. Horari lectiu de 9.00 h a 12.00 h.
  • Dijous 19 de maig de 2022. Horari lectiu de 9.00 h a 12.00 h.
  • Divendres 20 de maig de 2022. Horari lectiu de 9.00 h a 12.00 h.

Els recordem, finalment, que l’assistència al centre durant els tres dies lectius és obligatòria per a tot l’alumnat.

Important Transport Escolar: El transport escolar també s’adaptarà a aquest horari (consultar al bus i monitora). Si algun alumne/a que utilitza el transport escolar vol quedar-se a Alcanar a les 12:00h l’haurà de venir a buscar al centre els seus pares/tutors legals o la persona que ells autoritzin, o bé, signar un full d’autorització per aquesta Setmana (caldrà demanar el full d’autorització).

Cordialment,

L’equip directiu