Xerrades CAS: Àrea de prevenció de la salut

L’alumnat de l’ESO de l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar ha participat en els tallers psicoeducatius que han estat realitzats per part del Servei de CAS Tortosa Clínica Terres de l’Ebre , mitjançant la seva àrea de prevenció comunitària.

Les intervencions han estat conduïdes per l’educador social, Sr. Manel L. Roda.

L’objectiu d’aquestes xerrades psicoeducatives és treballar amb l’alumnat la prevenció de drogues, riscos associats, desmuntar mites, plantejar alternatives, treballar la presa de decisions, i plantejar estratègies a través de tallers adreçats als diferents nivells maduratius, tenint en compte les demandes del propi alumnat en el moment de la intervenció. Les activitats estan emmarcades en la promoció de la salut, i la metodologia d’intervenció és participativa, on l’alumnat condueix part de l’activitat manifestant les seves inquietuds i dubtes al voltant del consum de drogues i els riscos associats.

Un any més agrair a Manel Roda, la seva dedicació i professionalitat.