Xerrada Mossos d’Esquadra envers l’Assetjament escolar

Els Mossos d’Esquadra han visitat l’institut per a impartir uns tallers envers l’assetjament escolar, adreçats a l’alumnat de primer d’ESO.

Per conscienciar a l’alumnat de la gravetat d’aquesta xacra, els Mossos han engegat uns tallers en què els mostren a través d’un vídeo situacions d’assetjament i els fan interactuar per reconèixer què veuen a les imatges.

A partir del visionat d’un curtmetratge i amb un llenguatge planer i clar, l’agent que ha fet el taller ha insistit molt en la importància que els anomenats “observadors” facin el pas de denunciar els fets.